Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Financiële Dienstverlening

De markt van de financiële dienstverlening is continue aan verandering onderhevig. Wet- en regelgeving maar ook de time-to-market lijkt steeds sneller te gaan. De tijd die nodig is om inhoudelijk al die nieuwe regels te verwerken, en daarnaast ook om mensen te trainen is een race tegen de klok.

Doorlopend aanpassen van processen

Pegamento heeft oplossingen ontwikkeld die bijvoorbeeld werkinstructies lezen en volledig automatiseren. Op datum van ingang van een nieuwe procedure worden medewerkers niet alleen geholpen met het nieuwe proces, ook kunnen zij in daluren e-learning cursussen starten voor (product) inhoudelijke aspecten.

Eenvoudige conversie van polissen

Conversie van polissen is nog nooit zo eenvoudig geweest doordat relevante data met een druk op de knop wordt omgezet. Waar voorheen meerdere dezelfde mutaties voor een proces moesten worden ingevoerd, kunnen deze nu eenmalig worden ingegeven, en worden deze automatisch en real-time weggeschreven in onderliggende (bron)systemen. Wanneer dit wordt gevolgd door een geautomatiseerde sms of e-mail met een (tijdelijk) polisnummer geeft dit al een hoop rust bij uw klanten. Bovendien bent u verlost van herhalingsverkeer gedurende het administratieve proces. 
Achmea kiest voor snelle polisconversie met Desktop Automatisering. Om de groeiambitie van Centraal Beheer Achmea waar te maken is het van groot belang dat binnen het klantcontact-center snel kan worden geschakeld op basis van de dialoog met de klant en zijn steeds wisselende behoefte.
Nieuwsgierig naar onze oplossingen voor de financiële dienstverlening?
Neem contact met mij op