Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Handel en Retail

Ketenoptimalisatie van marketing naar effectieve sales is essentieel. Door de overload aan beschikbare informatie is de consument of B2B- klant beter geïnformeerd dan ooit. “Raakschieten” door gebruik te maken van alle elementen uit de klantbedieningsketen verhoogt niet alleen de conversie, maar bestendigt ook het toekomstige gedrag van uw medewerkers.

De oplossingen van Pegamento helpen u bij  het beheren van uw marketingprogramma’s  - from start to finish. Naast krachtige voorspellende analyses en volledige gegevensbeheermogelijkheden, ondersteunen onze oplossingen u:
  • om uw sales en marketingcampagnes sneller in de markt te zetten,
  • om omnichannel te werken.
  • bij tracking van de Customer Journey-prestaties.

De clou van het spel

In de uitvoering van de campagnes ligt de clou van het spel. Een beter begrip van uw klanten als het gaat om voorkeuren, koopgedrag en mening over uw merk. Daarnaast creëert u natuurlijk vertrouwen bij uw medewerkers door ondersteuning met real-time inzicht waar, in vergelijkbare situaties, andere medewerkers succesvol mee zijn geweest.

Real-time retail analytics

De kracht van onze oplossingen zit in mogelijkheid om de feedback real-time te gebruiken doordat u tot in detail inzicht krijgt in uw merchandising en marketingbeslissingen. U kunt direct bijsturen, met als gevolg: gerichte klantenwerving, sterkere klantenbinding en grotere winstgevendheid.

Wij realiseren real-time retail analytics met functionaliteit zodat u:

  • een compleet Integraal Klantbeeld genereert, samengesteld uit al uw bestaande data en (oudere) systemen. Een weergave die voorkeuren, neigingen, transactie- en contactgeschiedenis inclusief sociale media interacties over merken en merchandise laat zien en interpreteert.
  • omnichannel marketing eenvoudig kunt toepassen: door het verkrijgen en verrijken van informatie voor een succesvollere relatie met uw (omnichannel) klanten.
  • klantgedrag kunt voorspellen. Gebruik van predictive analytics om inzicht te krijgen in de sleutelfactoren die van invloed zijn voor klanttevredenheid, lange termijn relaties en verkoopresultaten.
Next Best Action voor bierbrouwer Nederlands grootste bierbrouwer was op zoek naar een manier om zakelijke klanten efficiënter te bedienen, daarbij cross- en upsell activiteiten benuttend en de rapportagemogelijkheden te verbeteren als het gaat om campagnes.
 
Nieuwsgierig naar wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem contact met mij op