Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Telecom

Om een goed servicelevel te realiseren in de telecombranche vormt de hoeveelheid aan systemen een behoorlijke uitdaging. Lijnbenamingen, orderverwerking en onderhoudssystemen van klanten zijn namelijk essentieel om een optimaal servicelevel te bereiken. Een first-time-right percentage van minimaal 98% is essentieel om het NPS-niveau van de diensten te laten stijgen.

Bundelen van systemen voor optimaal servicelevel

Daarnaast vinden wij proactief meedenken belangrijk, ook als daar geen aanleiding toe lijkt te zijn. Vooral als het gaat om inspelen op trends bij bijvoorbeeld het gebruik van internetverkeer, of bij mobiele providers die zien dat data- versus spraakgebruik stelselmatig stijgt. Door kort op de bal te spelen raakt u de werkelijke behoefte van uw klant, en daar kunnen wij u uitstekend mee helpen.

Informatie real-time gekoppeld uit bestaande systemen

Doordat Pegamento oplossingen over de bestaande bronsystemen meedraait, wordt alle informatie, real-time, snel en slim, verzameld uit de kern van de bestaande systemen. Dit is overigens ook gewoon mogelijk bij de premisse-apparatuur van de klant, als het gaat om foutmeldingen van systemen. Tachtig procent van de fouten zijn op afstand en volledig geautomatiseerd oplosbaar. Bij klantcontact-centers en helpdesks merken wij dat processen voor aanmaken van tickets sterk worden verminderd doordat brondata altijd wordt gealloceerd bij het aanmaken hiervan.
Internationale samenwerking met UPC De samenwerking tussen UPC en Pegamento kent een lange historie en heeft een internationaal karakter.Recentelijk is zelfs een RTI Competence Center opgericht binnen UPC, met als doel het ondersteunen van de landen op het gebied van NICE RTI.
Nieuwsgierig naar wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem contact met mij op