Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Services

Het eerste project met Pegamento is succesvol geïmplementeerd, de business case is gehaald. De toegevoegde waarde is inmiddels duidelijk – zowel voor de eindgebruikers als het management. Ook is de  Return-On-Investment terug te zien in de cijfers.

Pegamento Continuous Improvement Program

Wellicht wordt er intern al gesproken over welke mogelijkheden de Pegamento-oplossingen nog meer kunnen toevoegen aan uw organisatie. Pegamento helpt bij het behalen van (business)doelstellingen.

Quarterly Business Review

Samen met u verzorgt Pegamento de Quarterly Business reviews (QBR’s). Er wordt per kwartaal gekeken of de doelstellingen op schema liggen of eventueel aangepast moeten worden en/of bijgestuurd.

Functioneel beheer

De volgende drie basiskeuzes behoren tot de mogelijkheden:

  • in eigen beheer;
  • uitbesteed aan Pegamento;
  • een hybride vorm waarbij taken verdeeld worden

Service Level Agreement

Voor het onderhoud van de geïmplementeerde oplossingen, wordt een Service Level Agreement (SLA) opgesteld. Zo leggen we wederzijds vast hoe we eventuele vragen en issues van de eindgebruiker oppakken en oplossen.

Training

Pegamento biedt, afhankelijk van of aangepast op uw situatie, onder meer de volgende trainingen:

  • training voor eindgebruikers;
  • training voor beheerders;
  • training voor ontwikkelaars.