Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen
cover

Meer rendement uit klantcontact

Pegamento legt zich toe op het ontwikkelen en implementeren van intelligente customer contact processen voor specifieke bedrijfsdoelstellingen. Wij richten ons daarbij op het optimaliseren van klantinteracties zodat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. Lees meer over onze aanpak door op de onderstaande blokken te klikken.

Direct persoonlijk contact?
Visie en aanpak

Pegamento gelooft in een bedrijfsleven met consistente klantinteracties en –processen, ondersteund door systemen die voorzien in een eenduidig en doeltreffend antwoord op de klantvraag.

Meer
Operational excellence Operational excellence gaat over het beter maken van processen. Zodanig, dat klant of gebruiker de juiste oplossing, op het juiste moment, met zo min mogelijk inspanning (en/of kosten) krijgt geleverd.
Meer
Klant centraal Processen om de klant heen modelleren zodat de wensen en vragen van de klant voorop staan. Vaak is, puur uit systeemtechnisch oogpunt, het omgekeerde het geval.
Meer
Wendbaarheid Wendbaarheid van uw organisatie is van cruciaal belang om succesvol te opereren in onze economie; waar veranderingen soms sneller dan het licht lijken te gaan, en waar klanten omnichannel gaan.
Meer
Innovatie Software-ontwikkeling passend bij onze natuurlijke manier van werken: "pak wat je nodig hebt, als je het nodig hebt." Een vernieuwende kijk op interactie, user interface-gebruik en context gebaseerd werken.
Meer
Neem contact met mij op voor een persoonlijk advies