Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

De klant centraal

Tevreden klanten

De klant centraal, dat is waar Pegamento voor staat. Processen om de klant heen modelleren, zodat de wensen en vragen van de klant voorop staan. Vaak is het omgekeerde het geval en wordt, puur uit systeemtechnisch oogpunt, de klant om het proces gemodelleerd.

Data-integriteit vormt een obstakel bij efficiënt en kwalitief hoogwaardig klantcontact. Het komt veelvuldig voor dat data incompleet is of in de beleving van de klant niet correct, omdat de klant met regelmaat tussentijds lang – in stilte – moet wachten terwijl een agent “iets” doet, of meerdere keren dezelfde mutatie in verschillende systemen moet doorvoeren.

Real Time wegschrijven van mutaties

Bij de oplossingen van Pegamento wordt data real-time weggeschreven in die bron(nen) waar deze thuis hoort, terwijl op de desktop maar één mutatie plaatsvindt in het scherm van bijvoorbeeld onze Integraal Klantbeeld-oplossing dat als een schil over de desktop ligt. U bent verlost van Alt-tab. Onze applicaties schrijven automatisch alle informatie weg in de vooraf geselecteerde systemen. Dit boekt een enorme tijdwinst op AHT, maar geeft ook een aanzienlijke besparing op nabewerktijd. Ook niet onbelangrijk: het levert u gelukkige klanten en enthousiaste medewerkers op.

Procesverbetering bij Stedin Het klantcontactcenter van Stedin vormt de spil in de communicatie tussen Stedin en haar klanten, en heeft te maken te maken met een veelvoud aan (werk)processen van factureren tot opzeggen, zie dit maar eens efficiënt met gevoel voor de klant te managen.
Rogier Mink, consultant bij Pegamento: "Bent u ook op zoek naar gelukkige klanten? Ik ken de contact center markt als geen ander, en help u graag contextueel slimme oplossingen te realiseren als het gaat om klanttevredenheid."