Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Over Pegamento

Het idee om Pegamento op te richten ontstond begin 2009 vanuit de telecombranche waar wij, als Newtel Essence, veel apparatuur leverden aan grote klantcontact-centra. Wij merkten dat veel medewerkers die werkzaam zijn in de customer contactbranche veel meer kennis van hun klanten in huis hebben dan zij zelf weten.

Wirwar aan systemen en klant informatie

De grote vraag was: hoe vinden medewerkers alle benodigde informatie over de klant in een wirwar aan systemen, en hoe kunnen zij met de aanwezige kennis een specifieke klant optimaal, en naar volle tevredenheid van zowel klant als eigen organisatie, bedienen?
Ook was duidelijk dat de invulling van ondersteunende middelen veel te generiek bleef en niet was ontwikkeld als een optimale workflow. Daarnaast verhinderde de massa aan (ingewikkelde) systeemtechnologie het om passende klantvoorstellen te doen.

Klantinformatie binnen handbereik

Pegamento ontwikkelde daartoe oplossingen die gebruik maken van de aanwezige kennis over klanten in de (ICT-)systemen van de organisatie. Naast frontoffice procesoptimalisatie verbeteren wij vaak meteen backoffice processen en vise versa. Al uw klantinformatie is - met een druk op de knop - binnen handbereik.

Om deze optimalisaties te bewerkstelligen werken wij nauw samen met onze partners Nice en Mendix, maar heeft Pegamento ook haar eigen research en development-afdeling. Onze innovatieve R&D afdeling werkt onophoudelijk aan de ontwikkeling van nieuwe software met een eigen en vernieuwende kijk op interactie, user interface gebruik en context gebaseerd werken.