Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Pegamento

Pegamento richt zich op het optimaliseren van klantinteracties zodat dat deze slimmer in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. Gaten in de interactieketen worden hiermee overbrugd.

De (klant)verwachting is steeds meer First-Time-Fix waarbij het afhandelen van cases  aan de voorkant een must is! Contextueel juiste informatie is daarbij essentieel. De medewerker ervaart een grotere zelfstandigheid en heeft meer invloed op zijn/haar taken, dit om het klantcontact tot een optimaal eindresultaat te leiden.


Pegamento empowert medewerkers met tools die hun helpen bij wat deze klantexperts als geen ander na streven: optimaal klantcontact.


Complexiteit van systemen

Een risico is de verscheidenheid aan bronsystemen. Deze is over het algemeen groot en bevat vaak een hoge mate van complexiteit. Van medewerkers wordt verwacht dat zij zich door deze tijdrovende wirwar aan applicaties en processen worstelen, om - een in de ogen van de klant - relatief eenvoudige taak te vervullen. De medewerker moet precies weten hoe de systemen werken, waar de informatie te vinden is en moet deze juist weten te interpreteren.

"Schil" op de desktop

Pegamento brengt de benodigde informatie uit deze systemen samen tot een “schil” op de desktop. Deze schil communiceert met achterliggende systemen. Dit heeft als groot voordeel dat medewerkers gegevens, die zij voorheen meerdere keren moesten invullen per klantcontact, nu maar eenmalig hoeven in te voeren. De klantenadviseurs kunnen hun aandacht richten op ”echt contact” met de klant en daardoor de klant een betere beleving geven. Ook kan met een efficiënt en prettig contact de AHT worden verlaagd, en is er ook tijd om bijvoorbeeld cross- en up sell te genereren.

Pegamento biedt intelligente producten en oplossingen die uw medewerkers ondersteunen met applicaties om die complexe taak te vervullen.