Klantcase – Mediq

Denken

Mediq

Brengt alle informatie samen

Mediq is actief in een complexe gezondheidszorgmarkt. Goede informatie is daarbij soms letterlijk van levensbelang. Binnen Mediq zijn er meerdere afdelingen en locaties waar servicemedewerkers actief zijn. Om deze medewerkers te voorzien van de juiste informatie zocht Mediq een gebruiksvriendelijk kennismanagementsysteem. Een systeem waarbij alle informatie in één kennisbank te vinden is. Met behulp van de Pegamento Knowledge Base kan iedere medewerker bij de juiste up to date informatie wat zorgt voor snellere afhandeling en kortere inwerktijd.
Mediq WorkplaceX-13
Mediq WorkplaceX-13
Customers served! 0 % Up to date informatie & kennis
Customers served! 0 % Snellere afhandeling
Customers served! 0 % Kortere inwerktijd van medewerkers

Eén plek voor alle data

Wij hebben bij Mediq de kennisbank Knowledge Base geïntroduceerd om een eind te maken aan versnipperde informatie bij verschillende afdelingen op drie fysiek gescheiden locaties. Met de oplossing zit alle data in één database en krijgt een gebruiker op basis van rechten alleen die informatie te zien die hij of zij nodig heeft. De klantcontactmedewerkers ervaren de nieuwe werkwijze als zeer prettig, omdat hen veel onnodig denkwerk uit handen wordt genomen. Met de kennisbank kunnen zij makkelijk de juiste informatie opzoeken en eenduidige antwoorden verstrekken. Dit leidt tot hoogwaardige en consistente service.

In één oogopslag

Klant: Mediq

Industrie: zorg en welzijn

Locatie: Nederland

Bedrijfsomvang: groot bedrijf

Uitdagingen

  • Versnipperde informatie en kennis bij verschillende locaties
  • Lang op zoek naar de juiste informatie

Oplossing

Knowledge Base

In één oogopslag

Klant: Mediq

Industrie: zorg en welzijn

Locatie: Nederland

Bedrijfsomvang: groot bedrijf

Uitdagingen

  • Versnipperde informatie en kennis bij verschillende locaties
  • Lang op zoek naar de juiste informatie

Oplossing

Knowledge Base

Bekijk ook andere klantcases

Horen Optimaliseert bereik door inzet Microsoft Teams Grafisch Lyceum Utrecht (GLU), de vakschool voor creatieve disciplines in media,

Lees meer
Klantcase – Grafisch Lyceum Utrecht

Zien Verbetert kwaliteit in het productieproces Bakkerij Amstelveld is een kleinbrood bakkerij gespecialiseerd in het bakken van zacht

Lees meer
Klantcase – Bakkerij Amstelveld

Denken & ZienLaat mens en technologie samenwerkenIn samenwerking met Pegamento toonde Studio SPÉS in de herfstvakantie van 2022 olifantenpaadjes

Lees meer
Klantcase – Studio SPÉS (Desire Lanes)

Meer informatie over deze case?

>