De inzet van Kunstmatige intelligentie

Wat is kunstmatige intelligentie en wat kun je er precies mee, ook in deze tijden van thuiswerken?

Binnen elke organisatie met klantcontact of backoffice waar veel administratieve taken worden uitgevoerd kan kunstmatige intelligentie de medewerker helpen de repeterende taken af te handelen.

Om je een idee te geven over de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie hebben wij een Webinar georganiseerd, waarbij we aan de hand van een aantal voorbeelden laten zien hoe je dit kan inzetten binnen jouw organisatie. Ook geven wij antwoord op de vraag:

Hoe laat je kunstmatige intelligentie jouw medewerker helpen op afstand?

In deze webinar bespreken we:

  • Wat is AI?
  • Wat kan ik voorspellen?
  • Hoe kan ik zo’n voorspelling toepassen?
  • Wat levert het jou op?
  • Hoe implementeer ik dat?

Tenslotte krijg je na het einde van de webinar een whitepaper met alle nuttige informatie die is besproken in het webinar van ons cadeau!

*Indien je dit formulier invult en verzendt dan begrijp en accepteer je dat je persoonsgegevens door ons, Pegamento B.V., worden verwerkt in overeenstemming met de Privacy Statement van Pegamento B.V.

Zij werken al met onze innovatie oplossingen

Share This