Apptime

Ontdek zelf hoe de wereld van klantcontact verandert met Apptime!

Apptime is de mobiele app voor professionals in klantcontact, die speciaal ontwikkeld is om jouw medewerkers efficiënt en eenduidig te motiveren, informeren en de erkenning te geven die zij verdienen.

Apptime koppelt met je bestaande systemen en brengt informatie overzichtelijk samen. Zo beschikken medewerkers altijd over actuele roosterinformatie, nieuws en rapportages. En kunnen ze eenvoudig onderling diensten ruilen.

Online werkrooster
Onderling ruilen
Weergeven van (KPI) rapportages
Wijzigen van contactgegevens
Nieuwsberichten plaatsen
Doorgeven van beschikbaarheid
Een smoelenboek
Tevredenheids onderzoek

Apptime wordt gebruikt door onder meer T-Mobile, Nationale Postcode Loterij en Cendris.

Te veel systemen

Je ziet het nog regelmatig bij bedrijven en organisaties. Het werkrooster staat in Excel of in een aparte planningstool. Wil iemand een dienst ruilen? Dan belt of whatsappt de medewerker een collega.  Registratie van gewerkte uren gaat weer in een ander systeem. En dan is er meestal nog het intranet, waar bedrijfsspecifieke informatie in alle soorten en maten te vinden is.

Eén laag bovenop bestaande systemen

Apptime verzamelt informatie vanuit onderliggende applicaties en systemen, en maakt deze beschikbaar voor de gebruiker. Natuurlijk in de huisstijl die bij jouw bedrijf past. Dat maakt Apptime ook echt dé app van het bedrijf voor dagelijks gebruik, een efficiënte tool voor klantcontactprofessionals en management, die motiveert, informeert en medewerkers de erkenning geeft die zij verdienen.

Koppelingen met alle grote spelers

Apptime heeft inmiddels koppelingen met alle grote spelers die Workforce Management (WFM)-modules in hun oplossingen beschikbaar hebben, zoals Genesys, Verint en NICE.

De ontwikkelingen gaan razendsnel en we breiden Apptime dan ook voortdurend uit met nieuwe functionaliteiten.