Britannica

Méér dan alleen een kennisbank
Interesse? Vraag onze online demo aan of maak een afspraak
Afspraak maken

Britannica kennismanagement

De online, hyperintelligente software van Britannica is je bedrijfseigen kennisbank die alle vragen van klanten snel en to-the-point beantwoordt. Geen verspreide kennis meer in hoofden van medewerkers, in documenten, op intranet, maar één centrale plek voor alle bedrijfskennis. Toegankelijk, consistent, dynamisch en gemakkelijk te integreren met RPA, AI, je bedrijfswebsite en meer. Niet zomaar een kennisbank dus. Met inzicht in de meest gestelde vragen weet je precies wat je klanten willen weten. Bespaar tijd en energie aan veelvoorkomende klantvragen en besteed die tijd vervolgens aan complexere klantvragen of andere werkzaamheden. Je klanttevredenheid gaat zeker omhoog.

Kortom, met Britannica levert iedereen hoogwaardige en consistente service aan klanten.

Leer Britannica kennen

Ervaar het zelf! Bekijk hiernaast een korte introductievideo. Meer weten? Maak dan een afspraak bij een van onze kennis-consultants.

Vraag de Demo aan

Alle voordelen van Britannica op een rij

Basis Britannica
  • Britannica is al beschikbaar vanaf €12,- per maand.
  • Betalen per artikel en niet per klik, zoals bij de meeste andere kennisbanken.
  • Geen ingrijpende ICT-integratie nodig. Met een paar kleine aanpassingen staat Britannica volledig klaar op de website of het intranet van jouw bedrijf.
  • Hogere vindbaarheid in Google (SEO) bij gebruik op de website.
  • Positieve invloed op CES (Customer Effort Score) bij gebruik voor klanten doordat ze met weinig moeite het juiste antwoord krijgen.
  • Snel inzetbaar: bestaande content is snel overgezet.
  • Makkelijk in beheer en onderhoud.
E-learning integratie
  • Medewerkers krijgen automatisch de juiste kennisartikelen op basis van businessrules.
  • Bewezen effectieve manier van leren, doordat kennis in korte tijdspannen wordt herhaald.
  • Kennistraining gebeurt tussen andere taken door, wat effectiever is dan medewerkers vrij te plannen voor kennistrainingen.
Chatbotintegratie
  • Een intuïtieve interface (chatbot) leidt de interactie tussen gebruikers en de kennisbank. Stel simpelweg een vraag en de kennisbank toont een artikel met het antwoord.
  • De chatbot integreert niet alleen met Britannica maar ook met onderliggende systemen, zodat de gebruiker (een medewerker, maar ook een klant) complete processen zelfstandig kan doorlopen.

Onze klanten

“Britannica is de ideale keuze voor bedrijven die zoeken naar een betaalbare en snel inzetbare kennisoplossing met veel functionaliteit en uitbreidingsmogelijkheden.”

In één keer goed.

Probeer Britannica nu!