Kramp heeft Pegamento geselecteerd als partij waarmee zij samen wil werken om haar customer service te verbeteren van ... meer lezen

Kramp selecteert Pegamento voor Europese uitrol van omnichannel klantcontact platform

Marketing, e-commerce en klantcontact: alle drie zijn ze nadrukkelijk met elkaar verweven. Er wordt bovendien steeds meer over ... meer lezen

De geduldcurve van mensen is korter, men verwacht dat bedrijven hierin meegaan

"Mijn naam is Frank Philippa en sinds 1 februari official part of the Pegamento Team. Ik woon in ... meer lezen

Frank Philippa start bij Pegamento om contact centers te professionaliseren

Tommy Hertog - Mendix DeveloperVoor mij is luisteren emotie. Door muziek kan ik mij helemaal laten meeslepen. Maar ... meer lezen

Tommy Hertog – Mendix Developer

Renske de Koning - Solution DeveloperTijdens mijn werkzaamheden bij Pegamento is horen een belangrijk aspect. Het horen van ... meer lezen

Renske de Koning – Solution Developer

ZienVerbetert kwaliteit in het productieprocesBakkerij Amstelveld is een kleinbrood bakkerij gespecialiseerd in het bakken van zacht kleinbrood voor ... meer lezen

Klantcase – Bakkerij Amstelveld

We gaven het al aan in de klantcontact trends van 2022: klanten willen de beste service én persoonlijk ... meer lezen

Dé 6 klantcontact trends van 2023 binnen contactcenters

Denken & ZienLaat mens en technologie samenwerkenIn samenwerking met Pegamento toonde Studio SPÉS in de herfstvakantie van 2022 olifantenpaadjes ... meer lezen

Klantcase – Studio SPÉS (Desire Lanes)

Robotisering is een vorm van automatisering waarbij steeds meer werkzaamheden worden uitgevoerd door sofware-robots, ook wel Robotic Process ... meer lezen

Welke bedrijfsprocessen je nu precies kunt robotiseren met RPA

Jan Michel Koster - Systeem EngineerPegamento en het werken in de techniek is meer dan werk alleen. Door ... meer lezen

Jan Michel Koster – Systeem Engineer