Ebook: Het succes van de klantervaring vergroten met een uniforme aanpak

Nieuwe bevindingen van Forrester Consulting in samenwerking met Sprinklr onthullen wat bedrijven moeten overwinnen om geweldige klantervaringen te bieden - en waarom uniforme CXM-platforms (Customer Experience Management) een concurrentievoordeel opleveren.

Forrester Consulting voerde namens Sprinklr een onderzoek uit, waaruit blijkt dat 82% van de ondervraagde bedrijven customer experience (CX) een topprioriteit vinden. Ondanks deze toewijding, hebben ze moeite om schone en relevante gegevens te krijgen, bruikbare inzichten te verkrijgen en die inzichten te vertalen in realtime en strategische CX-verbeteringen.

Bovendien vindt 46% dat hun huidige tools geen volledig beeld van de klant bieden, en zegt 93% dat hun huidige platforms belangrijke functies missen. Hoe kunnen merken een weg vooruit vinden?

Download de Forrester Opportunnity Snapshot om de bedrijfskritische inzichten van het onderzoek te verkennen.

  • De reis naar een geweldig klantervaringsbeheer (CXM)
  • Belangrijke hindernissen, waaronder gefragmenteerde gegevens over meerdere kanalen en losgekoppelde martech-stacks
  • Hoe een Unified-CXM-platform gegevens op één locatie integreert, samenwerkingen stimuleert, klantervaringen verbetert en concurrentievoordeel creëert.

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief