Een nieuwe slogan!

Pegamento en Cloud Contact klaar voor nieuw decennium in innovatief klantcontact

Pegamento en Cloud Contact zetten de volgende stap als voortdurende vernieuwers in klantcontact en aanjagers van meer tevreden klanten en medewerkers bij organisaties en bedrijven. Dat doen zij met een verhuizing per 1 maart a.s. en een nieuw business-motto.

Verhuizing 

Vanaf 1 maart zitten Pegamento en zusterbedrijf Cloud Contact in een nieuw pand in kantorencomplex De Breul aan de Arnhemse Bovenweg 160 in Zeist. De verhuizing is het gevolg van de voortdurende groei, zowel in diensten en producten als medewerkers. Het nieuwe onderkomen geeft alle ruimte voor verdere groei. Die ambitie wordt ondersteund door twee nieuwe business-motto’s. 

Pegamento – Innovatie in klantcontact 

Pegamento is na 10 jaar uitgegroeid van pionier tot specialist in slimme software voor beter klantcontact en hogere klanttevredenheid met Robotic Process Automation (RPA) en Artificial Intelligence (AI). Dat gebeurt in de komende jaren met een nieuw business-motto: Innovatie in klantcontact. Dit verwoordt kort en bondig waar Pegamento organisaties bij helpt: een beter contact met klanten door de inzet van de nieuwste technieken en een vernieuwende blik vanuit de kennisgebieden RPA en AI. Uiteraard leveren deze oplossingen organisaties nog veel meer op, bijvoorbeeld procesoptimalisatie en een hogere medewerkerstevredenheid. 

Cloud Contact – Samen op één lijn 

Voor zusterbedrijf Cloud Contact geldt het business-motto: Samen op één lijn. Cloud Contact bundelt alle interactie tussen klanten en organisaties op één overzichtelijk platform – één lijn – in de cloud. Welk kanaal de klant ook gebruikt – telefonie, mail, chat, WhatsApp, Facebook, Instagram of andere social media – alle informatie komt bij elkaar in een consistent 360-graden klantbeeld. Zo beschikken medewerkers over de juiste informatie op het juiste moment en voelen klanten zich gekend en eersteklas geholpen. Daarbij is Cloud Contact een aanbieder die samen met zijn klanten op dezelfde golflengte wil zitten. ‘Samen op één lijn’ verenigt beide invalshoeken. 

Adatum en IP Businessmanager® voortaan verder onder Cloud Contact 

Na de eerdere samenwerking in 2019, gaat Adatum ICT & Telecom vanaf 2020 verder onder de naam Cloud Contact. Tegelijkertijd lanceert Cloud Contact ook een volledig nieuwe versie van de IP Businessmanager®. Het platform heeft de afgelopen maanden veel nieuwe en extra functies erbij gekregen, onder andere met het oog op security. De IP Businessmanager® – operationeel in meer dan 50 landen – is licentievrij en behoort tot de nieuwste generatie van VoIP-telefoniesystemen.  

Over Pegamento en Cloud Contact 

De zusterbedrijven Pegamento en Cloud Contact hebben ruime expertise en ervaring in hoe zij ergernissen in klantcontact kunnen oplossen en de tevredenheid van klanten én medewerkers kunnen verhogen. Als twee afzonderlijke, maar sterk verbonden partners ontwikkelen zij praktische tools en passende maatwerkoplossingen voor bedrijven en organisaties die in hun klantcontact het verschil willen maken, zowel extern als intern. Dat doen zij met grensverleggende technologieën, zoals RPA, AI, cloud- en kennistechnologie.   

Share This