Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Over Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM).

Onze oplossingen zijn gebruiksvriendelijk, zorgen voor meer klantinzicht, zijn snel inzetbaar, hebben een korte terugverdientijd en sluiten naadloos aan op uw huidige systemen.’

Het goed automatiseren van klantprocessen bespaart tijd en verhoogt klanttevredenheid. Dat zien we terug bij al onze klanten. Als marktleider op het gebied van RPA zien we dat het keer-op-keer realiseren van een positieve klantervaring de regel is en niet langer de uitzondering. Die positieve klantervaring berust niet op toeval, maar is een logische uitkomst van de naadloze verbinding tussen mensen, processen en systemen. Belangrijk daarbij is dat de investeringen en kosten voor die positieve klantervaring in goede verhouding staan tot de groei van het aantal klanten en omzet.

Robotic Process Automation (RPA) als ondersteuning voor medewerkers

Robotic Process Automation bestaat in twee varianten: ‘attended’ en ‘unattended’. Of een combinatie daarvan. Een voorbeeld van attended RPA is de unified desktop: de robot zorgt ervoor dat de medewerker informatie krijgt aangeboden uit verschillende systemen, zodat hij/zij daar vervolgens de juiste handelingen kan verrichten. De volgende stap is dat niet de medewerker, maar een robot deze processen uitvoert: unattended RPA, de tweede variant van Robotic Process Automation. Het werk wordt zo uit handen genomen van medewerkers, die zich vervolgens meer op persoonlijk klantcontact kunnen richten. Een goede aanvulling op RPA is Artificial Intelligence.

Pegamento werkt bij de ontwikkeling van oplossingen nauw samen met onze partners Nice en Mendix, maar heeft ook haar eigen research & development afdeling.