Dian Brasser – Marketing & Communicatie

Dian Brasser - Marketing & Communicatie

Communicatie is tegenwoordig van en voor iedereen. Social media zorgt voor meer interactie tussen mensen. Maar deze interactie is ook in te zetten voor bedrijven en organisaties.
Door de snelle opmars van sociale media is communicatie voor organisaties belangrijker geworden. Communicatie zorgt intern en extern voor verbinding en het beter leren kennen van je doelgroep. Luisteren naar de wensen en behoeften van je doelgroep is daarom ook erg belangrijk bij communicatie, dit zijn namelijk de mensen die je wil aanspreken met je content.
Communicatie blijft een breed begrip en dit is nog maar het topje van de ijsberg waar een communicatieprofessional zich mee bezig kan houden. Maar wat belangrijk is om te onthouden is dat communicatie mensen bij elkaar brengt en zorgt voor wederzijds begrip.
De human lead speelt hierin een grote rol. Met de samengevoegde informatie uit analyses en onderzoek naar je doelgroep, net zoals bij de feitelijke data van AI-systemen, kan je de behoeften en wensen van je doelgroep vaststellen en daar op inspelen met communicatie. De mogelijkheden hiervoor zijn grenzeloos.

Dit stuk is geschreven door Dian, werkzaam als stagiaire Marketing en Communicatie bij Pegamento.


volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief