Tom Eding – Developer

Tom Eding - Developer

In het verleden ben ik werkzaam geweest als klantcontact medewerker. Een functie waar ik veel nuttige vaardigheden heb mogen opdoen, met als één van de belangrijkste goed luisteren naar de klant. Door goed naar de klant te luisteren voelt hij zich gehoord en begrepen. Een vaardigheid  die ik nog elke dag gebruik in mijn huidige functie.

Inmiddels werk ik al enkele jaren bij Pegamento en bouw ik met veel trots en plezier mee aan de tofste applicaties. Luisteren komt hier goed van pas om bij de klant te achterhalen wat het probleem is, welke wensen er zijn en te zorgen voor een juiste oplossing.

Het leuke is dat veel van de oplossingen waar ik aan meewerk juist gericht zijn op het helpen en ondersteunen van klantcontact medewerkers. Zo zorgen de applicaties er voor dat de juiste informatie gelijk klaar staat en worden wijzigingen automatisch verwerkt in de juiste systemen. Doordat de applicatie deze taken voor de medewerker uitvoert, kan deze een kwalitatief betere ondersteuning bieden aan de klant.

Door mijn eerdere ervaring als klantcontact medewerker ben ik nu in staat de juiste oplossingen te realiseren voor klantcontactcentra en andere werkvelden. 

Dit stuk is geschreven door Tom Eding, werkzaam als Developer bij Pegamento.

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief