-
2021
-
2019
-
2017
-
2015
-
2013
-
2011
-
2009

70 medewerkers
19000 robots
14000 app gebruikers
7000 omnichannel-agents
290000 webgebruikers
Pegamento is verhuisd naar het bosrijke Breul in Zeist.
Overname studio Diip. In 2020 heeft Pegamento de handen ineengeslagen met Studio Diip. Daarmee breidt Pegamento haar portfolio uit met beeldherkenning.
Studio diip Pegamento heeft de Rijkswaterstaat Challenge Detectie gewonnen! Met ons beeldherkenning systeem en Artificial Intelligence detectie software hadden wij de beste oplossing om het bedienen van bruggen nóg veiliger te maken. We kunnen nu het systeem door ontwikkelen om het in gebruik te gaan nemen op echte bruggen.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

51 medewerkers
16000 robots
12000 app gebruikers
6000 omnichannel-agents
225000 webgebruikers
10 jaar innovatie in klantcontact! We prijzen ons gelukkig dat er in die tien jaar tijd steeds meer klanten zijn die onze diensten gebruiken om zelf hun klanten beter te kunnen helpen. En we blijven vernieuwen en ontwikkelen. Zo zetten we de komende 10 jaar vooral in op Artificial Intelligence (AI) om klantcontact nog beter te kunnen afhandelen.
Een hypotheekverstrekker die onze robots inzet om hypotheekaanvragen deels geautomatiseerd af te handelen.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.



36 medewerkers
53000 robots
9000 app gebruikers
4000 omnichannel-agents
150000 webgebruikers
Een compleet platform waarmee schilders gemakkelijk en snel offertes kunnen maken, bestellingen kunnen doen, en betalingen kunnen regelen.
De start van ons zusterbedrijf Cloud Contact! Cloud Contact levert contactcenterdiensten met een compleet omnichannel-platform.
Een zeer trouwe klant bij wie we veel hebben geautomatiseerd. Onder andere het systeem waarmee zij het contact met klanten registreert en e-mails afhandelt. Dit gaat nu (deels) automatisch.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.


31 medewerkers
5000 robots
100 app gebruikers
Een belangrijk jaar voor Pegamento. AppTime, de all-in-one medewerker-app, is de volgende stap in het verbeteren van het werkleven van medewerkers.
Een volwaardige procesoptimalisatie waarbij de consument in het proces wordt betrokken. Door WhatsApp te integreren kunnen consumenten direct foto’s toevoegen bij hun aanvraag.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.


22 medewerkers
4500 robots
Een van onze eerste gemeentelijke klanten. Bij de gemeente Amsterdam hebben we meer dan 100 processen geautomatiseerd. Van het aanvragen van een parkeervergunning tot aan het aanvragen van een nieuw paspoort.
Voor XS4ALL creëerden wij een oplossing waarmee medewerkers snel en efficiënt technische problemen voor klanten kunnen oplossen. Dit platform verhoogt de cross- en upsell-potentie.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.


15 medewerkers
2200 robots
Ons eerste project in het buitenland. Voor deze gigant (BT) hebben wij het mogelijk gemaakt inkomende informatie te duiden, voordat het contact bij de agent aankwam. Hierdoor wordt het probleem van de klant sneller opgelost.
Deze netbeheerder (STEDIN) stond voor de uitdaging om via drie verschillende uitvoerders werk in te plannen. Op basis van locatie en beschikbaarheid hebben wij het planproces verbeterd.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.


3 medewerkers
1000 robots
Voor Ziggo hebben wij een 360-graden klantbeeld gecreëerd, waarmee bijna 1.000 medewerkers 4 minuten besparen per klantcontact.
Voor de OV-chipkaart (Translink) hebben we meerdere processen gerobotiseerd, zodat ze eenvoudiger en sneller kunnen worden uitgevoerd.
Benieuwd naar andere successen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.