Blogs

De nieuwste ontwikkelingen
  • Alles
  • Artificial Intelligence
  • Employee Engagement
  • Geen categorie
  • Knowledge Base
  • Omni Channel
  • Robotic Proces Automation

Een robot inzetten om je kosten te drukken?

De financiƫle steunpakketten houden veel bedrijven nog overeind, maar het is niet ondenkbaar dat er straks gesneden moet worden in het personeelsbestand. Lees hoe een robot ervoor kan zorgen dat werkzaamheden door blijven lopen en hoe je er een eventuele ontslagronde mee kan voorkomen.

CCW 2020 gemist? Wij praten je bij.

Op Call Center World 2020 in Berlijn is AI de grootste trend. Maar hoe zit het met RPA, spraakinterfaces en het contactcenter als SaaS-oplossing? Staat de 24/7 klantbeleving onder druk door personeelskrapte in het contactcenter? Consultant Ed van de Kamp zocht het uit op CCW 2020.

Werkplek van 2020!

Hoe zou het zijn als slimme software jouw werkplek in 2020 zoveel leuker zou maken? Stel je voor dat je geen enkele onnodige klik of type acties meer hoeft uit te voeren. Dat je oprechte aandacht kunt geven aan de klant, omdat je niet meer wordt afgeleid door onnodige handelingen.

Robot en mens: tegenpolen?

Automatisering bij de klantenservice lijkt haaks te staan op waar het echt om draait in klantcontact: oprecht contact maken met je klant, zodat er verbinding ontstaat tussen de klant en je organisatie. Hoe zit het met het spanningsveld tussen mens en robot?

De driehoeksverhouding van de klantenservice

Hoe zorg je met je klantenservice voor beter klantcontact, minder kosten en gemotiveerde medewerkers? Oftewel: hoe verbind je de klant, de organisatie en de medewerker? Onze Business Consultant Ernst legt uit hoe je deze driehoek in balans kunt houden.

Klantcontact in 2022, welke trends en ontwikkelingen komen eraan?

Kort geleden kwam ik een rapport van Gartner tegen waarin onderzoekers stellen dat 40% van de applicatieontwikkeling in 2022 geautomatiseerd zal zijn. Bijna de helft dus. Dat komt, zegt Gartner, doordat Artificial Intelligence (AI) en Machine Learning (ML) steeds vaker een waardevolle uitbreiding zijn op ontwikkelteams en hun output.

Drie manieren om je klantcontact nu al in te richten op de toekomst

Jongeren van nu groeien totaal anders op dan de huidige generaties veertigers, vijftigers en ouder. Ze denken anders; hebben een digitale mindset waarin mobiliteit, social media en de cloud vanzelfsprekend zijn. In contacten met organisaties regelen ze zaken online, via chat, waar en wanneer ze willen. Hoe speel je hier met je klantcontact nu al op in?

Share This