Webinars

Robotisering van processen

Altijd al willen weten wat robotiseren (RPA) is en wat het voor je bedrijf kan betekenen? Wat doen andere organisaties met deze technologie en wat heeft het hen opgeleverd? Volg dan de webinar Robotiseren van bedrijfsprocessen. We nemen je in deze ontwikkeling mee en behandelen de meerwaarde van software robots met specifieke klantcases.  

In deze webinar bespreken we:

  • Hoe je de druk kan verlichten op je klantenservice
  • Oprecht klantcontact
  • Hoe je fouten voorkomt
  • Wat het oplevert
  • En een aantal voorbeeld cases

Tenslotte krijg je na het einde van de webinar een whitepaper met alle nuttige informatie die is besproken in het webinar van ons cadeau!

 




Benieuwd naar de webinar?

Kennisbank en kennismanagement

Wat is kennismanagement en wat kan het mij juist NU opleveren?

Het zijn vreemde tijden op het moment, waarbij iedereen op zoek is naar betrouwbare informatie, bijvoorbeeld over maatregelen omtrent Covid-19. En vooral: wat zijn daarvan de gevolgen voor uw bedrijf. En voor uw klanten en leveranciers? 
 
Wanneer uw medewerkers thuis werken wilt u zeker weten dat ze de juiste antwoorden geven en ondersteuning bieden op basis van valide en centraal gedeelde kennis 
Hoe vervelend kan het zijn als je, door verkeerde informatie, de verkeerde beslissingen neemt? 

Goede betrouwbare informatie is dus belangrijk. Maar hoe zorg je er nu voor dat iedereen die betrouwbare informatie weet te vinden? Daar ligt de basis van kennismanagement. Het gebeurt maar al te vaak in organisaties dat kennis versnipperd is doordat het op verschillende plekken is opgeslagen of, erger nog, alleen maar in de hoofden van mensen zit. 

In deze webinar bespreken we:

  • Wat kennismanagement je nu kan opleveren
  • Wat is kennismanagement
  • Wat je met een kennisbank kan bereiken
  • Waar te beginnen met het verzamelen van informatie

Tenslotte krijg je na het einde van de webinar een whitepaper met alle nuttige informatie die is besproken in het webinar van ons cadeau!




Benieuwd naar de webinar?

De inzet van Kunstmatige intelligentie

Wat is kunstmatige intelligentie en wat kun je er precies mee, ook in deze tijden van thuiswerken?

Binnen elke organisatie met klantcontact of backoffice waar veel administratieve taken worden uitgevoerd kan kunstmatige intelligentie de medewerker helpen de repeterende taken af te handelen.

Om je een idee te geven over de mogelijkheden van kunstmatige intelligentie hebben wij een Webinar georganiseerd, waarbij we aan de hand van een aantal voorbeelden laten zien hoe je dit kan inzetten binnen jouw organisatie. Ook geven wij antwoord op de vraag:

Hoe laat je kunstmatige intelligentie jouw medewerker helpen op afstand?

In deze webinar bespreken we:

  • Wat is AI?
  • Wat kan ik voorspellen?
  • Hoe kan ik zo’n voorspelling toepassen?
  • Wat levert het jou op?
  • Hoe implementeer ik dat?

Tenslotte krijg je na het einde van de webinar een whitepaper met alle nuttige informatie die is besproken in het webinar van ons cadeau!




Benieuwd naar de webinar?

Werknemers betrokken houden

Hoe houd ik mijn personeel betrokken als iedereen thuis zit?

In tijden van thuisisolatie is het lastig je personeel tevreden en betrokken te houden. Het stukje persoonlijk contact ontbreekt.

Op welke manier begeleid ik nu nieuwe medewerkers?
Hoe hou je, je medewerkers eenduidig op de hoogte van al je bedrijfsnieuws?
Wat speelt er onder thuiswerkend personeel?
Zijn mijn medewerkers op afstand nog wel betrokken bij onze organisatie?

In deze webinar bespreken we:

  • 5 manieren om interne communicatie te verbeteren
  • Hoe goed ken jij je personeel?
  • De 5 communicatiepijlers

Tenslotte krijg je na het einde van de webinar een whitepaper met alle nuttige informatie die is besproken in het webinar van ons cadeau!




Benieuwd naar de webinar?

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief