Knowledge Base

De online, hyperintelligente software van onze Knowledge Base is je bedrijfseigen kennisbank die alle vragen van klanten snel en to-the-point beantwoordt. Geen verspreide kennis meer in hoofden van medewerkers, in documenten, op intranet, maar één centrale plek voor alle bedrijfskennis. Toegankelijk, consistent, dynamisch en gemakkelijk te integreren met RPA, AI, je bedrijfswebsite en meer. Niet zomaar een kennisbank dus. Met inzicht in de meest gestelde vragen weet je precies wat je klanten willen weten. Bespaar tijd en energie aan veelvoorkomende klantvragen en besteed die tijd vervolgens aan complexere klantvragen of andere werkzaamheden. Je klanttevredenheid gaat zeker omhoog.

Kortom, met Pegamento Knowledge Base levert iedereen hoogwaardige en consistente service aan klanten.

Een bedrijfseigen kennisbank die alle vragen van klanten snel en to-the-point beantwoordt

Interesse? Vraag onze online demo aan of maak een afspraak

Trainen van het AI-model

In een workshop met gebruikers bepalen we samen welke e-mailstromen, zoals wijzigen adresgegevens, plaatsen van een bestelling, een werkdag ruilen, in aanmerking komen voor afhandeling door AI Mail Automation en welke antwoorden hierbij horen. We bepalen categorieën, zoals factuurvragen, verloren klantkaarten of retourzendingen en stellen vast waar voorbeeldberichten te vinden zijn. Door middel van een koppeling met de e-mailserver lezen we circa 100 voorbeeldmails per stroom in. Het AI-model analyseert de voorbeeldmails en traint zichzelf op het herkennen van de categorieën en het herkennen van entiteiten, zoals een telefoonnummer of bankrekeningnummer. Daarna gebruiken we testberichten om het model te valideren en verder te verfijnen.

Meer weten over kennismanagement binnen jouw organisatie?

Download dan hier jouw gratis whitepaper. In dit whitepaper vertellen wij jou hoe kennismanagement een aanvullende toepassing kan zijn binnen jouw organisatie en geven we jouw 5 tips voor het volledig en juist invullen van een kennisbank.

kennisbank

Basis Knowledge Base

  • Knowledge Base is al beschikbaar vanaf €12,- per maand.
  • Betalen per artikel en niet per klik, zoals bij de meeste andere kennisbanken.
  • Geen ingrijpende ICT-integratie nodig. Met een paar kleine aanpassingen staat onze Knowledge Base volledig klaar op de website of het intranet van jouw bedrijf.
  • Hogere vindbaarheid in Google (SEO) bij gebruik op de website.
  • Positieve invloed op CES (Customer Effort Score) bij gebruik voor klanten doordat ze met weinig moeite het juiste antwoord krijgen.
  • Snel inzetbaar: bestaande content is snel overgezet.
  • Makkelijk in beheer en onderhoud.

E-learning integratie

  • Medewerkers krijgen automatisch de juiste kennisartikelen op basis van businessrules.
  • Bewezen effectieve manier van leren, doordat kennis in korte tijdspannen wordt herhaald.
  • Kennistraining gebeurt tussen andere taken door, wat effectiever is dan medewerkers vrij te plannen voor kennistrainingen.

Chatbot integratie

  • Een intuïtieve interface (chatbot) leidt de interactie tussen gebruikers en de kennisbank. Stel simpelweg een vraag en de kennisbank toont een artikel met het antwoord.
  • De chatbot integreert niet alleen met Britannica maar ook met onderliggende systemen, zodat de gebruiker (een medewerker, maar ook een klant) complete processen zelfstandig kan doorlopen.

“Pegamento Knowledge Base is de ideale keuze voor bedrijven die zoeken naar een betaalbare en snel inzetbare kennisoplossing met veel functionaliteit en uitbreidingsmogelijkheden.”


>