Phone System

Onbegrensde mogelijkheden met Phone System

Ben jij op zoek naar oplossingen om je klantcontact en je bereikbaarheid te verbeteren? Om problemen met doorverbinden, geen lekkere integratie met mobiel en haperend of wegvallende gesprekken te vermijden? Wij helpen je met het genereren van de optimale customer experience op jouw klantenserviceafdeling met Phone System. We nemen je mee in:

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf met de Pegamento Phone System? Vraag vrijblijvend een demo aan!

Wat is Phone System

Phone System is de telefooncentrale van jouw organisatie. Een telefoniesysteem waarmee je thuis, op kantoor of waar je ook bent kunt werken en die je makkelijk kan op- en afschalen naar jouw behoefte. En dat allemaal in de cloud: bellen via internet. Bellen over internet is tegenwoordig heel gewoon. Geen wonder, want telefonie in de cloud (VoIP, Voice Over IP telefonie systeem) heeft heel veel voordelen. Denk hierbij aan: overzichtelijke kosten, veel mogelijkheden en grote flexibiliteit. 

Onbegrensde mogelijkheden met Phone System

Met Phone System bepaal je zelf wat er gebeurt wanneer jouw organisatie gebeld wordt, zoals keuzemenu’s, wachtrijen en doorschakelingen. Daarnaast biedt Phone System je het gemak van automatische-, of handmatige tijdsschakelingen, waarmee je in een bepaalde periode (openingstijden, lunchpauzes en buitenkantoor-tijden) het telefoonverkeer op een andere plek binnen kunt laten komen. Aan de hand van de locatie van de beller (lokaal of internationaal) kun je een beller informeren in de juiste taal en daarna met het juiste nummer doorverbinden. Dit kun je zo uitgebreid (laten) instellen als je zelf wil.

Hybride werken met de Phone System App

Hybride werken is een blijvertje, ook wanneer we weer voorzichtig naar kantoor mogen. 9 van de 10 medewerkers wil blijven thuiswerken na de coronacrisis. En dat betekent dat je medewerkers niet alleen bereikbaar moeten zijn op kantoor, maar ook thuis, of waar ze ook aan het werk zijn. Oplossing? Vast mobiel integratie. Gewoon je mobiel onderdeel maken van de bedrijfscentrale. Dus niet alleen gesprekken doorzetten naar je mobiel, maar ook de functionaliteiten. Dus doorverbinden vanaf je mobiel? Geen probleem! Conference call opzetten of bijwonen? Het is allemaal mogelijk.

Hiervoor hebben wij de Phone System App. De Phone System App is een extensie module van Phone System. Via de app is het bedrijfsnummer geïntegreerd in je mobiele telefoon. (Doorgeschakelde) oproepen komen binnen op je smartphone en je kunt uitbellen met het bedrijfsnummer. Dus je persoonlijke nummer blijft privé. En als je een klant wil doorschakelen naar een collega, dan kun je simpelweg in de app zien of hij of zij bereikbaar is.

Phone System in de praktijk

24/7 een luisterend oor

De Luisterlijn is een landelijke organisatie – onder subsidie van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport – die 24/7 een anoniem luisterend oor biedt aan iedereen die ergens mee zit. Dat ‘ergens’ kan van alles zijn: geestelijke nood, eenzaamheid, verdriet, of andere zorgen. En dus ook ongerustheid over het coronavirus. Speciaal voor dit doel opende de Luisterlijn daarom de coronalijn.

Bijna 2x zoveel gesprekken 

Waar vrijwilligers van de Luisterlijn normaal gesproken zo’n 700 tot 800 gesprekken per dag voeren, is dat aantal bijna verdubbeld tot zo’n 1200 gesprekken per dag. Naast de vaste groep vrijwilligers is er inmiddels ook een toestroom van mensen – medewerkers van contactcenters bijvoorbeeld – die als tijdelijke vrijwilliger aan de slag willen nu ze zelf minder of helemaal niet kunnen werken.  

Telefonieplatform voor thuiswerken 

Zodra iemand het nummer van de Luisterlijn belt, krijgt de beller een keuzemenu. Wil hij of zij een gesprek naar aanleiding van het coronavirus, dan wordt diegene doorverbonden naar een van de nieuwe vrijwilligers die dienst heeft en vanuit huis is ingelogd. Na het gesprek vult de vrijwilliger een korte, eenvoudige vragenlijst in als rapportage. Ook die module heeft Pegamento ontwikkeld en aan het platform gekoppeld. Saillant detail is dat de registratie volledig anoniem moet zijn en geen gegevens mag bevatten die de beller kunnen identificeren. 

De voordelen van Phone System

Besparen op kosten

Investeren in dure apparatuur is overbodig, aangezien een telefooncentrale op locatie niet meer nodig is. Huidige IP toestellen kunnen we vaak overnemen. Je maandkosten zijn laag en voorspelbaar. 

Eén platform

Eén betaalbare VoIP-centrale waar alle telefoniefuncties standaard inzitten. Denk hierbij aan voicemail, keuzemenu’s (IVR), doorschakelen, groepsschakelingen, wachtrijen, meldteksten of een bedienpost.

Makkelijk uitbreiden

Schaalbaar met je organisatie en gemakkelijk uitbreidbaar met extra functies. Heb je een functie pas later nodig, bijvoorbeeld een keuzemenu? Dat kan, zonder extra abonnementskosten.

De features

De belangrijkste features op een rij.

Toestellen

Ondersteuning voor veel typen toestellen. In veel gevallen worden je bestaande toestellen ook ondersteund.

Infrastructuur

Inclusief SIP lijnen voor optimale bereikbaarheid en flexibiliteit.

Koppeling met Teams

Bellen en gebeld worden met Microsoft Teams. De Phone System kan gekoppeld worden met jouw Office365 platform. Bekijk hiet hoe deze Teams integratie werkt.

 

IVR

Maak keuzemenu's om jouw klanten naar de juiste bestemming te leiden

Tijdschakeling

Op tijd gebaseerde schakelingen.

Vast Mobiel

Bereikbaar op je vaste toestel en op je mobiele toestel. Via onze VaMo app is dit makkelijk te realiseren.

Groepen

Groepsschakelingen, wachtrijen, meldteksten in de wachtrij. Geen probleem met de Phone System.

Bedienpost

Onze Operatorconsole (IPOC) biedt uitgebreide mogelijkheden voor de bediening.

Voicemail

Oproep gemist? Geen probleem, de Phone System is voorzien van een voicemail systeem.

Gespreksopname

Wilt u gesprekken opnemen? Ook dit is onderdeel van de features van de Phone System.

Ontdek de mogelijkheden van Phone System voor jouw bedrijf

Is jouw nieuwsgierigheid geprikkeld en overweeg je om digitaal bellen vorm te geven binnen jouw organisatie? Wil jij je klantcontact van je klantenservice optimaliseren en/of de bereikbaarheid van je organisatie verbeteren? Neem vrijblijvend contact met ons op. Dan helpen we je graag op weg hoe je dit kunt doen.

Misschien vind je dit ook interessant

Jan Michel Koster - Systeem EngineerPegamento en het werken in de techniek is meer dan werk alleen. Door

Meer lezen

De klant bepaalt zelf waar, wanneer en vooral hoe ze producten en diensten kopen. Ze bladeren door producten,

Meer lezen

Tristan Mestanza - Online MarketeerThe need to communicate and share information is what has helped humanity develop and

Meer lezen