Denken & Doen
Optimaliseert haar klantcontact met AI
Hogere First Time Right en meer capaciteit beschikbaar
Het contact van Milgro-medewerkers met ging grotendeel via Outlook met veel handmatige verwerking. Vaak waren er wel 7 tot 8 handelingen per case. Klanten konden ook ‘automatisch’ aanvragen doen via de website, alleen was de handeling nog volledig met de hand. Maar hoe kon Milgro haar ambitie waarmaken?
Wij hadden antwoord en introduceerden de Process Assistant onder de naam Milgro Taskmanager. De grootste winst zit in de automatisering van backofficeprocessen en inkomende communicatie met AI. Het achterliggende genie is een softwarerobot die backofficeprocessen analyseert, automatiseert en daarmee het First Time Right-percentage aanzienlijk verhoogt.
Medewerkers krijgen nu alle taken overzichtelijk gepresenteerd in de Taskmanager. Gecategoriseerd, gerouteerd en voorzien van alle nodige informatie. Ook het loggen en updaten van contacten gebeurt automatisch. Dit bespaart veel tijd, maakt capaciteit vrij en werkt stukken prettiger. Bovendien zijn de webaanvragen geautomatiseerd en nu echt self-service geworden. Bijkomend voordeel is dat Milgro de software zelf kan beheren en bewerken. Afvalmanagement blijft immers een dynamisch proces.
In één oogopslag
Klant: Milgro
Industrie: IT
Locatie: Benelux
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Automatiseren van bedrijfsprocessen en klantcontact
- Inzicht krijgen in alle taken
- First Time Right verhogen
In één oogopslag
Klant: Milgro
Industrie: IT
Locatie: Benelux
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Automatiseren van bedrijfsprocessen en klantcontact
- Inzicht krijgen in alle taken
- First Time Right verhogen
Bekijk ook andere klantcases