Optimaal klantcontact met onze contact oplossingen

Vandaag de dag verwachten klanten de beste service en ze zijn bereid meer uit te geven om die te krijgen. Het schijnt zelfs zo te zijn dat meer dan 33% van de klanten zou overwegen om na slechts één incident over te stappen naar de concurrentie.

Dit betekent zorgen voor optimaal klantcontact tijdens het contact tussen je organisatie en je klanten, of wel optimale customer experience (CX), klantbeleving. De klantenservice is op dat moment een van de belangrijkste schakels in het faciliteren van klantbeleving, want zij zijn o.a. degenen die jouw klanten te woord staan en helpen. Maar hoe zorg je voor de optimale customer experience tussen het contact van de klant en klantenservice?

Wij bieden een aantal oplossingen aan op het gebied van klantcontact. We nemen je mee in:

Phone System

Op zoek naar een telefoniesysteem waarmee je thuis kunt werken? Een systeem dat flexibel op- en af kan schalen naar jouw behoefte? De Pegamento Phone System biedt dit en meer!

Een volledige cloud oplossing geschikt voor:

  • Kleine en grote omgevingen, tot meer dan 10.000 toestellen
  • Eén of meerdere locaties
  • Gebruik met vaste toestellen, softphones, vast-mobiele integratie

Contact Center

Het genereren van optimale klantbeleving is nog niet zo makkelijk. Vooral met de opkomende trends rondom klantcontact, namelijk dat de klant niet meer van wachten houdt en de toename van het aantal contactkanalen via waar de klant contact opneemt met de organisatie. 

Hoe kunnen jouw klantenservicemedewerkers dit allemaal faciliteren en tegelijkertijd voor iedereen bereikbaar blijven zonder het overzicht te verliezen? Dat kan met onze oplossing Contact Center. 

Video Assistant

Van 'ik hoor wat jij zegt' naar 'ik zie wat jij bedoelt'. Of zien is geloven. Wanneer jouw klantenservice telefonisch of via de chat in gesprek is met een van jouw klanten heerst er soms een grijs gebied in de mondelinge communicatie. Waar heeft jouw klant het nou eigenlijk over?

Wij introduceren Video Assistant. Deze oplossing stelt medewerkers in staat om met de klant mee te kijken op locatie via zijn mobiele telefoon. Wij voegen ogen toe aan een telefoon- of chat gesprek waardoor spraakverwarring geminimaliseerd wordt en problemen sneller geconstateerd, geanalyseerd en opgelost worden. Benieuwd? Lees meer over Video Assistant!

Misschien vind je dit ook interessant

De klant bepaalt zelf waar, wanneer en vooral hoe ze producten en diensten kopen. Ze bladeren door producten,

Meer lezen
In 5 stappen de perfecte omnichannel strategie

Tristan Mestanza - Online MarketeerThe need to communicate and share information is what has helped humanity develop and

Meer lezen
Tristan Mestanza – Online Marketeer

Artificial Intelligence (AI) gebruiken we steeds vaker om automatiseringsvraagstukken op te lossen. Door zelflerende algoritmes wordt het steeds

Meer lezen
AI de beste oplossing? Terug naar klassieke beeldherkenning