Door de jaren heen

2023

logo Rijkswaterstaat

55 medewerkers
23000 robots
16000 app gebruikers
8000 omnichannel-agents
550000 webgebruikers



Door middel van detectie kan Rijkswaterstaat de veiligheid van brugbediening verhogen. Hiervoor had zij een challenge uitgeschreven voor marktpartijen om met  innovatieve toepassingen gevaarlijke situaties bij de bediening van bruggen te detecteren en helpen te voorkomen. Tijdens de prijsuitreiking zijn de resultaten van de praktijktest gepresenteerd waarbij de oplossing van Pegamento als beste werd beoordeeld!

Het BCR systeem kan met meerdere camera's weggebruikers volgen door middel van Artificial Intelligence en geeft de operator via een dashboard de mogelijkheid om te zien wat er op het brugdek gebeurt:

  • Maatwerk software detecteert auto's, fietsen en voetgangers op bruggen en wegen met AI
  • Het situatiemodel informeert en alarmeert de operators tijdig via een online dashboard
  • Geselecteerd als winnaar door Rijkswaterstaat in de Challenge Detectie

2021

70 medewerkers
19000 robots
14000 app gebruikers
7000 omnichannel-agents
290000 webgebruikers




Voor Ziggo hebben wij een 36-graden klantenbeeld gecreëerd, waarmee bijna 1.000 medewerkers 4minuten besparen per klantencontact.


Voor de OV-chipkaart(Translink) hebben we meerdere processen georbotiseerd, zodat ze een sneller kunnen worden uitgevoerd.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2019

51 medewerkers
16000 robots
12000 app gebruikers
6000 omnichannel-agents
225000 webgebruikers

10 jaar innovatie in klantcontact! We prijzen ons gelukkig dat er in die tien jaar tijd steeds meer klanten zijn die onze diensten gebruiken om zelf hun klanten beter te kunnen helpen. En we blijven vernieuwen en ontwikkelen. Zo zetten we de komende 10 jaar vooral in op Artificial Intelligence (AI) om klantcontact nog beter te kunnen afhandelen.


Een hypotheekverstrekker die onze robots inzet om hypotheekaanvragen deels geautomatiseerd af te handelen.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2017

36 medewerkers
53000 robots
9000 app gebruikers
4000 omnichannel-agents
150000 webgebruikers

Een compleet platform waarmee schilders gemakkelijk en snel offertes kunnen maken, bestellingen kunnen doen, en betalingen kunnen regelen.


Een zeer trouwe klant bij wie we veel hebben geautomatiseerd. Onder andere het systeem waarmee zij het contact met klanten registreert en e-mails afhandelt. Dit gaat nu (deels) automatisch.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2015

31 mederwerkers

5000 robots

100 app gebruikers

Een belangrijk jaar voor Pegamento. AppTime, de all-in-one medewerker-app, is de volgende stap in het verbeteren van het werkleven ven medewerkers.


Een volwaardige procesoptimalisatie waarbij de consument in het proces wordt betroken. Door whatsApp te integreren kunnen consumenten direct foto's toevoegen bij hun aanvraag.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2013

22 mederwerkers

4500 robots

Een van onze eerste gemeentelijke klanten. Bij de gemeente Amsterdam hebben we meer dan 100 processen geautomatiseerd. Van het aanvragen van een nieuw paspoort.


Voor XS4ALL creëerden wij een oplossing waarmee medewerkers snel en efficiënt technische problemen voor klanten kunnen oplossen. Dit platform verhoogt de cross- en upsell-potentie.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2011

15 mederwerkers

2200 robots

Ons eerste project in het buitenland. Voor deze gigant(BT) hebben wij het mogelijk gemaakt inkomende informatie te duiden, voordat het contact bij de agent aankwam. Hierdoor wordt het probleem van de klant sneller opgelost.


deze netbeheerder(STEDIN) stond voor de uitdaging om via drie verschillnde uitvoerders werk in te plannen. Op basis van locatie en beschikbaarheid hebben wij het planproces verbeterd.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

2009

3mederwerkers

1000 robots

Voor Ziggo hebben wij een 36-graden klantenbeeld gecreëerd, waarmee bijna 1.000 medewerkers 4minuten besparen per klantencontact.


Voor de OV-chipkaart(Translink) hebben we meerdere processen georbotiseerd, zodat ze een sneller kunnen worden uitgevoerd.


Benieuwd naar andere succsessen van Pegamento? Neem dan een kijkje in ons portfolio.

Benieuwd wat Pegamento voor jou kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!

>