Whitepapers


Over welk onderwerp wil jij graag een whitepaper ontvangen?

Klik op een onderwerp hier onder om de beschikbare whitepapers te bekijken

RPA Whitepapers

RPA in het onderwijs

In deze whitepaper lees je welke robots geschikt zijn en wat ze voor je kunnen betekenen. Verder zie je wat de voordelen zijn en vind je ook een checklist om te beoordelen of robotisering een verschil kan maken in jouw onderwijsinstelling.


RPA for Dummies

In deze Engelse versie leer je stapsgewijs alles wat je moet weten over Robotic Process Automation.


Zo genereer je meer business met RPA

In deze whitepaper lees je wat robots zijn en wat je ermee kunt. Je vindt voorbeelden van bedrijven die met zowel softwarerobots (robotprocesautomatisering, RPA) als met menselijke robots beter klantcontact creƫren en meer omzet genereren. Plus een stappenplan hoe jij zelf kunt starten.


Beter klantcontact: welke robot kies je

Lees welke robots geschikt zijn voor het verbeteren van klantcontact en wat ze voor je kunnen betekenen. Gebruik de checklist om te beoordelen of een robot past bij jouw organisatie.



Verlicht de druk met robotisering

Dit lijkt op de toekomst maar in diverse organisaties is dit al werkelijkheid. Echter de meeste organisaties verliezen nog veel tijd, doordat ze binnen hun bedrijfssystemen werken met verschillende applicaties.

Kunstmatige Intelligentie / AI 

Kunstmatige Intelligentie binnen mijn bedrijf?

Pegamento implementeert nu ruim twee jaar AI, op verschillende manieren in diverse orde van grootte bij bedrijven in allerlei sectoren. In deze whitepaper bespreken we onze bevindingen, aanbevelingen en implementatie strategieƫn

Kennismanagement 

Wat kennismanagement je juist NU kan opleveren

De druk bij je klantcontact medewerkers thuis verminderen? Goed kennismanagement zorgt voor minder telefoongesprekken en minder volle e-mailboxen. Je leest er alles over in onze whitepaper en je ontvangt meteen een handig vijfstappenplan.

Communiceren met jouw medewerkers

Communiceren met mijn medewerkers thuis

In tijden van krapte op de arbeidsmarkt moet interne communicatie ervoor zorgen dat goede werknemers bij de organisatie blijven. Niet verwonderlijk dat de budgetten voor interne communicatie groeien. Relevantie en het aantal werknemers zijn hierin een belangrijke factor.

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief