Blogs


Kramp heeft Pegamento geselecteerd als partij waarmee zij samen wil werken om haar customer service

Kramp selecteert Pegamento voor Europese uitrol van omnichannel klantcontact platform

Marketing, e-commerce en klantcontact: alle drie zijn ze nadrukkelijk met elkaar verweven. Er wordt bovendien

De geduldcurve van mensen is korter, men verwacht dat bedrijven hierin meegaan

"Mijn naam is Frank Philippa en sinds 1 februari official part of the Pegamento Team.

Frank Philippa start bij Pegamento om contact centers te professionaliseren

We gaven het al aan in de klantcontact trends van 2022: klanten willen de beste

Dé 6 klantcontact trends van 2023 binnen contactcenters

Op 15 november 2022 heeft Pegamento met trots Kiwa ISO 9001 certificaat in ontvangst mogen

Pegamento nóg betere dienstverlening met ISO 9001

Waarom organisaties ‘’iets’’ moeten met kennismanagementDe term kennismanagement is er hoogstwaarschijnlijk één die je wel

De kracht van kennismanagement

Page [tcb_pagination_current_page] of [tcb_pagination_total_pages]