Kramp selecteert Pegamento voor Europese uitrol van omnichannel klantcontact platform Kramp heeft Pegamento geselecteerd als partij waarmee zij samen wil werken om haar customer service Lees meer Kramp selecteert Pegamento voor Europese uitrol van omnichannel klantcontact platform
De geduldcurve van mensen is korter, men verwacht dat bedrijven hierin meegaan Marketing, e-commerce en klantcontact: alle drie zijn ze nadrukkelijk met elkaar verweven. Er wordt bovendien Lees meer De geduldcurve van mensen is korter, men verwacht dat bedrijven hierin meegaan
Frank Philippa start bij Pegamento om contact centers te professionaliseren "Mijn naam is Frank Philippa en sinds 1 februari official part of the Pegamento Team. Lees meer Frank Philippa start bij Pegamento om contact centers te professionaliseren
Dé 6 klantcontact trends van 2023 binnen contactcenters We gaven het al aan in de klantcontact trends van 2022: klanten willen de beste Lees meer Dé 6 klantcontact trends van 2023 binnen contactcenters
Pegamento nóg betere dienstverlening met ISO 9001 Op 15 november 2022 heeft Pegamento met trots Kiwa ISO 9001 certificaat in ontvangst mogen Lees meer Pegamento nóg betere dienstverlening met ISO 9001
De kracht van kennismanagement Waarom organisaties ‘’iets’’ moeten met kennismanagementDe term kennismanagement is er hoogstwaarschijnlijk één die je wel Lees meer De kracht van kennismanagement