Verbeter je klantcontact met Voice Summary
Ook zat om na ieder telefoongesprek het gesprek te transcriberen, samen te vatten, in het CRM-systeem te zetten en op te sturen? Met Voice Summary wordt op basis van kunstmatige intelligentie ieder gesprek in enkele seconden automatisch getranscribeerd, samengevat, weggezet en via de mail opgestuurd naar de klant zonder tussenkomst van een medewerker. Het resultaat: een snelle en volledige gespreksafhandeling en een tevreden klant en medewerker. We nemen je mee in een aantal punten:
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf met Voice Summary? Vraag vrijblijvend een demo aan!
Wat is Voice Summary
Voice Summary is een koppeling tussen de programma’s Whisper en ChatGTP. Voice Summary is een door ons ontwikkeld systeem dat niet alleen audiobestanden automatisch transcribeert naar tekst en het wegzet in je CRM-systeem, maar het ook nog eens samenvat en via de mail opstuurt naar de klant. Dit proces duurt enkele seconden waardoor je medewerker het contact efficiënter kan afhandelen en dit niet meer handmatig hoeft uit te typen. Dit is echt een aanwinst voor je organisatie.
Door de koppeling tussen Whisper en ChatGPT zijn er meerdere toepassingsmogelijkheden. Hieronder benoemen we 3 toepassingsmogelijkheden met Voice Summary:
E-mails
Door een koppeling tussen Gmail en ChatGPT, leest ChatGPT waar binnenkomende mailings over gaan. Op basis daarvan stelt een ChatGPT Extensie een aantal automatische antwoorden voor. Deze kan je aanklikken, eventueel bewerken en versturen als antwoord op een mail.
Voicemail
Als een klant een voicemail inspreekt bij een organisatie, transcribeert Whisper de voicemail naar tekst. ChatGPT maakt hier vervolgens een samenvatting van waarna deze automatisch wordt verstuurd naar degene die de voicemail heeft ingesproken.
Bellen
Tijdens een telefoongesprek wordt het gesprek opgenomen. Het audiobestand wordt door Whisper getranscribeerd naar tekst in de vorm van een interview, waarna ChatGPT deze omzet in een samenvatting, Dit wordt vervolgens automatisch via de mail verstuurd naar de klant.
Voice Summary in de praktijk
De voordelen van Voice Summary
Besparen op tijd
Een van de belangrijkste voordelen is het feit dat je super veel tijd bespaart in de afhandeling en nazorg van je telefonisch klantcontact. Met Voice Summary zet je door kunstmatige intelligentie in enkele seconden een opgenomen gesprek om in een getranscribeerde interview en in een samenvatting die automatisch met het audiobestand naar de klant wordt verstuurd. Dit bespaart heel veel tijd aangezien de tekst niet meer handmatig getranscribeerd en samengevat hoeft te worden. Deze ontvangen je klanten kant-en-klaar via de mail.
Klanten beter en sneller op weg geholpen
Een ander belangrijk pluspunt van het werken met Voice Summary is dat je hierdoor klanten sneller kunt helpen. Met Voice Summary krijgt de klant na ieder contactmoment een samenvatting gemaild van wat er is besproken. Hierdoor zorg je voor duidelijke communicatie tussen beide partijen en een tevreden klant. Iedereen heeft baat bij de mogelijkheid om terug te kunnen lezen wat er is besproken tijdens het telefoongesprek. Zo kan je bijvoorbeeld makkelijk verbeterpunten of complimenten eruit halen en daar iets mee doen.
Verbeter je klantcontact met Voice Summary
Is jouw nieuwsgierigheid geprikkeld en overweeg je om Voice Summary in te geven binnen jouw organisatie? Wil jij je klantcontact van je klantenservice optimaliseren? Neem vrijblijvend contact met ons op. Dan helpen we je graag op weg hoe je dit kunt doen.