Denken & doen
Optimaliseert klantcontact voor meer conversie & structuur
In één oogopslag
Klant: DPG Media
Industrie: media
Locatie: Nederland, België
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Structuur in de bedrijfsprocessen en workflows, het automatisch afhandelen ervan
- Alle klantinformatie bij elkaar
- Alle (externe) agents toegang tot het DPG domein vanaf waar ze ook werken
- Toegang tot alle kennis en belscripts voor een consistente benadering en (potentiële) klanten snel op weg te helpen
- Inzichten in te bellen records (klanten/abonnees)
Sneller en eenvoudiger werken, beter aanbod
Met onze Contact Center en Process Assistant bracht Pegamento structuur in het outbound callcenter. Er kwam één overzichtelijk scherm voor de ongeveer 80 in- en externe agents met alle klantinformatie en to-do's bij elkaar, inclusief een handig FAQ-menu. Op hetzelfde scherm: interactieve belscripts op basis van beslisbomen die automatisch worden aangevuld met gegevens die van de klant bekend zijn. Ook bevat de oplossing een integraal klantbeeld, zodat de agent niet hetzelfde abonnement aanbiedt aan een abonnee van een bepaalde titel. Daarnaast een module om deze en nieuwe scripts zelf te kunnen beheren.
Wanneer een agent belt krijgt hij direct een volledig klantoverzicht: abonnementsvormen, belgeschiedenis enzovoort. Op basis van de antwoorden van de potentiële abonnee en de belscripts haalt Process Assistant de meest passende aanbieding uit de bak, waarin alle titels van DPG Media zitten, die het beste past bij de voorkeur van klant.
Zo hebben alle agents overzicht in klantinformatie, taken en rapportages en toegang tot alle nodige informatie als belscripts vanaf waar ze ook werken. Mede door geautomatiseerde workflows en takenoverzicht ontstaat er structuur en kunnen agents een beter aanbod aanbieden aan potentiële abonnees.
In één oogopslag
Klant: DPG Media
Industrie: media
Locatie: Nederland, België
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Structuur in de bedrijfsprocessen en workflows, het automatisch afhandelen ervan
- Alle klantinformatie bij elkaar
- Alle (externe) agents toegang tot het DPG domein vanaf waar ze ook werken
- Toegang tot alle kennis en belscripts voor een consistente benadering en (potentiële) klanten snel op weg te helpen
- Inzichten in te bellen records (klanten/abonnees)