Ewold Jansen – Service & Support Engineer

Ewold Jansen

Ewold Jansen - Service & Support Engineer 

Het aanhoren van wensen die een klant heeft of de problemen waar een klant tegenaan loopt is belangrijk om ze vervolgens goed te kunnen helpen. In beide gevallen denk ik mee naar de juiste oplossing.

Als de klant met een wens naar ons toekomt weten ze niet wat alle mogelijkheden zijn. In deze adviseer ik ze om de juiste keuzes te maken. Bij problemen is het aanhoren ervan van belang. Een probleem ontstaat bijvoorbeeld door een verkeerde handeling. Door hierin goed te communiceren kunnen veel problemen snel opgelost worden door het goed uit te leggen. Door slechte communicatie kan een klein probleem heel groot worden.

Dit stuk is geschreven door Ewold Jansen, werkzaam als Service & Support Engineer bij Pegamento.

Ewold Jansen

Ewold Jansen - Service & Support Engineer 

It is important to listen to what a customer wants or what problems a customer is facing in order to be able to help them effectively. In both cases I help to find the right solution.

When the customer comes to us with a request, they don't know what all the options are. In this situation, I advise them so that they can make the right choice. When problems arise, it is important to listen to the customer's description of the problem. For example, a problem might be caused by a mistake. Many such problems can be resolved quickly with good communication and clear explanations of the problem. Poor communication, however, can turn a small problem into a big one.

This piece was written by  Ewold Jansen, Service & Support Engineer at Pegamento.

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief 

>