Whitepaper: Verlicht de druk op je klantenservice met robotisering

De meeste klantenservice afdelingen verliezen nog veel tijd, doordat ze werken met verschillende applicaties die niet met elkaar samenwerken. Zo moeten klantenservicemedewerkers vaak kopiëren en plakken en alt-tabben tussen allerlei systemen, waardoor ze o.a. lang op zoek zijn naar de juiste (klant)informatie en veel tijd kwijt zijn aan het afhandelen van administratieve werkzaamheden. Met als gevolg lange wachtrijen aan de telefoon, een hoge werkdruk door al het bulkwerk dat nog gedaan moet worden naast het klantcontact en een lage ranking in klant- en medewerkerstevredenheid. Zonde.

Lees in het gratis whitepaper hoe robotisering de druk op je klantenservice verlicht.

De meeste klantenservice afdelingen verliezen nog veel tijd, doordat ze werken met verschillende applicaties die niet met elkaar samenwerken. Zo moeten klantenservicemedewerkers vaak kopiëren en plakken en alt-tabben tussen allerlei systemen, waardoor ze o.a. lang op zoek zijn naar de juiste (klant)informatie en veel tijd kwijt zijn aan het afhandelen van administratieve werkzaamheden.

Met als gevolg lange wachtrijen aan de telefoon, een hoge werkdruk door al het bulkwerk dat nog gedaan moet worden naast het klantcontact en een lage ranking in klant- en medewerkerstevredenheid. Zonde.

Lees in het gratis whitepaper hoe robotisering de druk op je klantenservice verlicht.

Een goede werkplek, een blije klant

Klanten zijn de gratie van je organisatie en ze willen zich graag 'koning' voelen en persoonlijk worden geholpen op basis van hun individuele wensen en profiel. 75% van hen is bereid om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. 33% van de klanten overweegt zelfs om na slechts één incident over te stappen naar de concurrent. En niet te vergeten dat de klantenservicemedewerkers bijdragen aan die persoonlijke benadering en klanttevredenheid. Een fijne werkplek met de juiste robotisering gereedschappen kan hen hierbij helpen. Lees in het whitepaper hoe robotisering zorgt voor:

✔️ Het efficiënt, goed en persoonlijk afhandelen van klantcontact;

✔️ Het sneller en makkelijker maken van administratieve werkzaamheden;

✔️ Het waarborgen van klant- en medewerkerstevredenheid.

Een goede werkplek, een blije klant

Klanten zijn de gratie van je organisatie en ze willen zich graag 'koning' voelen en persoonlijk worden geholpen op basis van hun individuele wensen en profiel. 75% van hen is bereid om meer uit te geven bij bedrijven die een goede klantervaring bieden. 33% van de klanten overweegt zelfs om na slechts één incident over te stappen naar de concurrent.

En niet te vergeten dat de klantenservicemedewerkers bijdragen aan die persoonlijke benadering en klanttevredenheid. Een fijne werkplek met de juiste robotisering gereedschappen kan hen hierbij helpen. Lees in het whitepaper hoe robotisering zorgt voor:

✔️ Het efficiënt, goed en persoonlijk afhandelen van klantcontact;

✔️ Het sneller en makkelijker maken van administratieve werkzaamheden;

✔️ Het waarborgen van klant- en medewerkerstevredenheid.

volg onze Linked In pagina of/en schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief 

>