Frank Philippa start bij Pegamento om contact centers te professionaliseren


"Mijn naam is Frank Philippa en sinds 1 februari official part of the Pegamento Team. Ik woon in Weesp, getrouwd met Katarina en vader van Louise (8). In mijn vrije tijd speel ik voetbal en doe ik aan kickboksen. Ik kijk ernaar uit om met het Pegamento Team schouder aan schouder successen te gaan realiseren en terrein te veroveren. Zaaien, oogsten en afhechten! #OneBoatOneTeam!’’

Frank Philippa (38) is bij Pegamento aangesteld als eindverantwoordelijke voor het verder uitrollen van Sprinklr Service, het gespecialiseerd Contact Center As a Service (CCaas), ook wel onze Pegamento Contact Center. Hij richt zich hierbij op organisaties die hun klantcontact willen professionaliseren.

Philippa werkte van 2009 tot 2020 in diverse (management)functies bij Xerox en was de laatste twee jaar sales lead bij de start up Cobafin. Zijn gecombineerde kennis van technologie, zakelijke dienstverlening en klantmanagement komt samen in zijn nieuwe uitdaging. Pegamento innoveert met vernieuwende concepten en diensten het contact tussen mens en organisatie. Contactcenters zijn daar een belangrijk en vooral snel evoluerend onderdeel van. Frank Philippa is verantwoordelijk voor het verder in Nederland volwassen laten worden van dit specialisme, dat onmisbaar is voor publieke en private organisaties met veel cliënten. Sprinklr Service is het meest recente concept hierbinnen, dat zich wereldwijd als de nieuwe standaard ontwikkelt.

Gepubliceerd bij

Meer blogs zoals deze

oktober 2, 2023

Artificial intelligence is a hot technology right now.

september 25, 2023

De technologie kunstmatige intelligentie staat momenteel helemaal in

>