Horen

Optimaal klantcontact met contactcenter technologie en speechanalytics

Vandaag de dag verwachten klanten de beste service en zijn ze bereid meer uit te geven om die te krijgen. Om een goede service te verlenen, moet je aandachtig luisteren. Niet zomaar aanhoren, maar werkelijk begrijpen wat je klant zegt. Alleen op die manier ontdek je waar de klant echt behoefte aan heeft. Maar hoe zorg je voor de optimale customer experience tussen het contact van de klant en klantenservice?

Met onze cloud telefonie oplossing, de Pegamento Phone System, ben je altijd en overal bereikbaar voor je klanten. Met Phone System kun je inkomende oproepen via allerlei functionaliteiten reguleren. Denk bijvoorbeeld aan keuzemenu’s, wachtrijen, voicemails, gespreksopname en doorschakelingen. Daarnaast kun je aan de hand van de locatie van de beller diegene informeren in de juiste taal. Zo ben je altijd verzekerd dat de juiste medewerker is gekoppeld aan de juiste klantvraag.

Een opkomende trend rondom klantcontact is de toename van het aantal contactkanalen via waar de klant contact opneemt met de organisatie. De kans dat je klantenservicemedewerker dat ene berichtje over het hoofd ziet is groot. Om dat te voorkomen is de Pegamento Contact Center dé toepassing. Het platform om de communicatie met jouw klanten goed en efficiënt in te richten.

Onze oplossingen

Product

Efficiënte en goede communicatie met jouw klanten

Eén plek voor al je contactmomenten met de Pegamento Contact Center

Product

Altijd bereikbaar voor een vaste prijs per maand

Bekijk de voordelen van Phone System

OPLOSSING

Klantcontact

Een overzicht van al onze klantcontact oplossingen

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen door te horen?

Vraag vrijblijvend een gesprek aan met een van onze Business Consultants.

Meer lezen over de zintuigen

Misschien vind je dit ook interessant

Chris Lenten - Software DeveloperDestijds ben ik bij Pegamento als stagiair begonnen. Dit is een proces geweest waar

Meer lezen
Chris Lenten – Software Developer

Zien''De zichtbare combinatie van mens en technologie''In samenwerking met Pegamento gaat Studio SPÉS in de herfstvakantie van 2022

Meer lezen
Portfolio – Studio SPÉS (Desire Lanes)

Waarom organisaties ‘’iets’’ moeten met kennismanagementDe term kennismanagement is er hoogstwaarschijnlijk één die je wel vaker hoort binnen

Meer lezen
De kracht van kennismanagement