Horen
Optimaal klantcontact met contactcenter technologie en speechanalytics
Vandaag de dag verwachten klanten de beste service en zijn ze bereid meer uit te geven om die te krijgen. Om een goede service te verlenen, moet je aandachtig luisteren. Niet zomaar aanhoren, maar werkelijk begrijpen wat je klant zegt. Alleen op die manier ontdek je waar de klant echt behoefte aan heeft. Maar hoe zorg je voor de optimale customer experience tussen het contact van de klant en klantenservice?
Met onze cloud telefonie oplossing, de Pegamento Phone System, ben je altijd en overal bereikbaar voor je klanten. Met Phone System kun je inkomende oproepen via allerlei functionaliteiten reguleren. Denk bijvoorbeeld aan keuzemenu’s, wachtrijen, voicemails, gespreksopname en doorschakelingen. Daarnaast kun je aan de hand van de locatie van de beller diegene informeren in de juiste taal. Zo ben je altijd verzekerd dat de juiste medewerker is gekoppeld aan de juiste klantvraag.
Een opkomende trend rondom klantcontact is de toename van het aantal contactkanalen via waar de klant contact opneemt met de organisatie. De kans dat je klantenservicemedewerker dat ene berichtje over het hoofd ziet is groot. Om dat te voorkomen is de Pegamento Contact Center dé toepassing. Het platform om de communicatie met jouw klanten goed en efficiënt in te richten.
In de praktijk
Groei door optimalisatie voor Milgro
Alle taken overzichtelijk gepresenteerd in een Task Manager. Gecategoriseerd, gerouteerd en voorzien van alle nodige informatie.
Betere dienstverlening voor Gemeente Amsterdam
Processen robotiseren om burgers sneller en met minder fouten te bedienen.
Loyalty-platform voor AkzoNobel
En platform waarmee alle offertes, bestellingen en betalingen namens schilders worden afgehandeld.
Onze oplossingen
Product
Efficiënte en goede communicatie met jouw klanten
Eén plek voor al je contactmomenten met de Pegamento Contact Center
Product
Altijd bereikbaar voor een vaste prijs per maand
Bekijk de voordelen van Phone System
OPLOSSING
Klantcontact
Een overzicht van al onze klantcontact oplossingen
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen door te horen?
Vraag vrijblijvend een gesprek aan met een van onze Business Consultants.