Klantbeeld – RPA – Interactive scripting

DPG Media

400 jaar geleden rolde de allereerste krant Nederland van de drukpers. Anno 2020 zet DPG Media robots in voor een hogere conversie op lezersaanbiedingen voor talloze kranten, bladen en andere media.

Meer conversie en structuur in het outbound callcenter

Met maar liefst 600 tot 700 verschillende lezersaanbiedingen ligt er voor DPG Media een enorme potentie aan nieuwe abonnees. Met Integraal Klantbeeld en Robotic Process Automation (RPA) bracht Pegamento structuur in het outbound callcenter. Er kwam één overzichtelijk scherm voor de ongeveer 80 in- en externe agents met alle klantinformatie bij elkaar, inclusief een handig FAQ-menu. Op hetzelfde scherm: interactieve belscripts op basis van beslisbomen. Daarnaast een module om  deze en nieuwe scripts zelf te kunnen beheren.

Meer conversie en structuur in het outbound callcenter

Met maar liefst 600 tot 700 verschillende lezersaanbiedingen ligt er voor DPG Media een enorme potentie aan nieuwe abonnees. Met Integraal Klantbeeld en Robotic Process Automation (RPA) bracht Pegamento structuur in het outbound callcenter. Er kwam één overzichtelijk scherm voor de ongeveer 80 in- en externe agents met alle klantinformatie bij elkaar, inclusief een handig FAQ-menu. Op hetzelfde scherm: interactieve belscripts op basis van beslisbomen. Daarnaast een module om  deze en nieuwe scripts zelf te kunnen beheren.

Sneller en eenvoudiger werken, beter aanbod

Dankzij de oplossing van Pegamento heeft DPG Media de volgende resultaten bereikt: 

minder herhaalverkeer

tijdwinst voor persoonlijk klantcontact

Meer informatie over deze case?

Share This