"Groeiambitie waarmaken"
Snelle polisconversie met Desktop Automatisering voor Achmea
Achmea gebruikt verschillende systemen die diep in de organisatie verankerd zijn. Snelle en flexibele aanpassingen zijn in zo’n omgeving niet altijd even gemakkelijk. Onze RPA-oplossing heeft dat veranderd. Door een flexibele schil wordt een deel van het handmatige werk geautomatiseerd, zodat medewerkers klanten veel sneller kunnen helpen en softwarerobots het saaie routinewerk doen. Enkele concrete voorbeelden binnen Achmea:
- Geautomatiseerd een kopie van een groene kaart voor een klant maken en per e-mail verzenden
- Geautomatiseerd een meldcode ophalen vanuit een online database, zodat elke klant direct verzekerd kan worden
- Geautomatiseerd een standaard e-mail uitlezen en verwerken in het Achmea-systeem
- Geautomatiseerd per e-mail een iDEAL-link versturen aan klanten met een betalingsachterstand

Substantiële besparing per maand
Medewerkers kunnen veel sneller een klant kunnen helpen en het saaie werk wordt door software robots uitgevoerd.
Ongeveer 30 verschillende diensten actief
substantiële besparing per maand door hogere efficiëntie
substantiële besparing per maand door lagere IT-kosten