- Het werkproces versnelt en de afhandelingstijd terugdringt;
- Commerciële kansen inzichtelijk maakt voor cross- en upsell;
- Zorgt dat de medewerkers op het juiste moment relevante informatie krijgen.
"Groeiambitie waarmaken"
Snelle polisconversie met Desktop Automatisering voor Achmea
Achmea gebruikt verschillende systemen die diep in de organisatie verankerd zijn. Snelle en flexibele aanpassingen zijn in zo’n omgeving niet altijd even gemakkelijk. Onze RPA-oplossing heeft dat veranderd. Door een flexibele schil wordt een deel van het handmatige werk geautomatiseerd, zodat medewerkers klanten veel sneller kunnen helpen en softwarerobots het saaie routinewerk doen. Enkele concrete geautomatiseerde voorbeelden binnen Achmea:
- Een kopie van een groene kaart voor een klant maken en per e-mail verzenden;
- Meldcode ophalen vanuit een online database, zodat elke klant direct verzekerd kan worden;
- Standaard e-mail uitlezen en verwerken in het Achmea-systeem;
- Per e-mail een iDEAL-link versturen aan klanten met een betalingsachterstand.

Substantiële besparing per maand
Medewerkers kunnen veel sneller een klant helpen en het saaie werk wordt door software robots uitgevoerd.