Denken
Brengt alle informatie samen
Eén plek voor alle data
Wij hebben bij Mediq de kennisbank Knowledge Base geïntroduceerd om een eind te maken aan versnipperde informatie bij verschillende afdelingen op drie fysiek gescheiden locaties. Met de oplossing zit alle data in één database en krijgt een gebruiker op basis van rechten alleen die informatie te zien die hij of zij nodig heeft. De klantcontactmedewerkers ervaren de nieuwe werkwijze als zeer prettig, omdat hen veel onnodig denkwerk uit handen wordt genomen. Met de kennisbank kunnen zij makkelijk de juiste informatie opzoeken en eenduidige antwoorden verstrekken. Dit leidt tot hoogwaardige en consistente service.
In één oogopslag
Klant: Mediq
Industrie: zorg en welzijn
Locatie: Nederland
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Versnipperde informatie en kennis bij verschillende locaties
- Lang op zoek naar de juiste informatie
Oplossing
In één oogopslag
Klant: Mediq
Industrie: zorg en welzijn
Locatie: Nederland
Bedrijfsomvang: groot bedrijf
Uitdagingen
- Versnipperde informatie en kennis bij verschillende locaties
- Lang op zoek naar de juiste informatie
Oplossing
Bekijk ook andere klantcases