Pegamento reikt award uit aan Sprinklr voor snelst groeiende leverancier van 2022


Pegamento feliciteert partner Sprinklr met de enorme groei die ze het afgelopen jaar hebben gemaakt ten opzichte van vorig jaar en is daarom door Pegamento benoemt als snelst groeiende leverancier van 2022.

In de eerste helft van 2022 handelde Pegamento al 2,7 miljoen binnenkomende gesprekken af en 26 miljoen contacten op social channels. Met name de contacten via social channels zijn enorm gestegen, maar ook de afhandeling ervan. "Het is een bevestiging dat we zien dat er meer over je gepraat wordt dan met je gepraat", geeft Pegamento-CEO Serge Poppes aan. Volgens Poppes is dit een waarneembare trend sinds 2015. Het gebruik van social channels groeit ieder jaar en er wordt inmiddels méér gecommuniceerd óver de organisatie, dan mét de organisatie. "Uiteindelijk ook niet vreemd, want als jij aan een goede vriend naar zijn ervaring vraagt over een product of dienst, dan staat het los van het merk maar wordt het wel met het merk geassocieerd. Dit zijn gesprekken die je als organisatie lastig kan managen in de volstrekt ongestructureerde digitale wereld."

Het begint bij inzicht in alle communicatie

Vandaag de dag kan je met de oplossing van Sprinklr inzicht krijgen in deze ongestructureerde kanalen en daarmee de dialogen aangaan waar monologen de boventoon voerden. Grote merken als AkzoNobel en Heineken zien dit ook en kiezen daarom voor de oplossing van Sprinklr.

Poppes ziet Sprinklr ook als vooroploper in klantcontact. "De technologie is extreem geavanceerd met bijna ongeloofwaardige inhoudelijk statistieken. Dat horen we ook vaak terug van onze klanten, "to-good-to-be true". Met 10 miljard voorspellingen op digitale kanalen per dag, meer dan 750 standaard- en 500 klant specifieke AI-modellen in meer dan 100 talen, is het dé oplossing voor het begrijpen van de klant en het neerzetten van een effectieve en uniforme klantenservice in het digitale tijdperk waarin we zitten. Dit is écht de essentie van klantcontact 3.0."

Kevin Jonkergouw, Vice President Benelux & Nordics Sprinklr: "we zijn blij met een gespecialiseerde partner als Pegamento die vooral gefocust is op klantcontact. We zouden onze groei anders ook niet kunnen bijbenen, want de implementatie van onze technologie is essentieel voor de eindgebruikers".

Sprinklr award

Het succes van de klantervaring vergroten met een uniforme aanpak

Nieuwe bevindingen van Forrester Consulting in samenwerking met Sprinklr onthullen wat bedrijven moeten overwinnen om geweldige klantervaringen te bieden - en waarom uniforme CXM-platforms (Customer Experience Management) een concurrentievoordeel opleveren. Download 'm gratis.

Meer blogs zoals deze

augustus 4, 2022

Pegamento feliciteert partner Sprinklr met de enorme groei

augustus 2, 2022

“Internationale bekroning is een opdracht om van elkaar

juli 11, 2022

Robotisering is een vorm van automatisering waarbij steeds