"Wij willen een Robot"
Beter klantbeeld en 30% minder herhaalverkeer
Wij zijn gestart met een grondige Business Analyse. Het antwoord? Tof idee, zo’n robot, en dan niet of-of, maar juist en-en: zowel voor de 1e áls de 2e lijn. Door het inkomende verkeer te stroomlijnen zou het herhaalverkeer met een derde verminderen, hadden we berekend. Kostbare tijd die (frontoffice)medewerkers rechtstreeks aan gasten konden besteden.
Met de Pegamento Process Assistant bouwden we een Taskmanager. Een robot, die de intentie van een inkomend gesprek of bericht herkent in meerdere talen en automatisch een reactie voorstelt aan de 1e-lijnsmedewerker. Door een koppeling met het reserveringssysteem van de backoffice krijgt de medewerker een volledig klantbeeld met alle beschikbare klantinformatie op het scherm. Communicatie wordt zo sneller, beter en efficiënter afgehandeld.

Meer tijd voor persoonlijk klantcontact
Dankzij de oplossing van Pegamento hebben De Kennemer Duincampings de volgende resultaten bereikt: