Creating the workplace for professionals
Voor toekomstgericht contactmanagement tussen mens en mens, mens en machine en mens en organisatie is het noodzakelijk om de digitale werkplek te creëren die past bij jouw organisatie. Een digitale werkplek waarmee jouw medewerkers de professional kunnen zijn die ze willen zijn. De klanten zich ‘koning’ voelen en persoonlijk op weg worden geholpen. Waar iedereen feilloos kan samenwerken vanaf elke locatie. Waarbij het resulteert in klantcontact en procescontrole met de perfecte balans tussen de menselijke maat en professionele doelen.
Pegamento biedt het ultieme totaalconcept om contacten en processen te managen en te innoveren. De gereedschappen lopen uiteen, maar de uitgangspunten zijn altijd dezelfde: optimaal overzicht, toekomstvast, gebruikersvriendelijk. In alle gevallen is er sprake van verbeterde productiviteit, verhoogde klant en -medewerkerstevredenheid en nieuwe dimensies in de relatie met klanten, collega’s en ketenpartners. Contact wordt makkelijker intelligenter en daardoor waardevoller voor alle betrokkenen.
Meer weten? Download de whitepaper over WorkplaceX
De 6 componenten van WorkplaceX
Afhankelijk van de vraag combineert WorkplaceX kunstmatige intelligentie en toepassingen voor datamining, beeld- en geluidcommunicatie, automation, workflow management, robotisering, user interfaces en business intelligence. Deze komen samen in een innovatieve werkomgeving die alle vormen van contact faciliteert en die past in de specifieke situatie van de opdrachtgever.
Het vermogen van een systeem om externe gegevens correct te interpreteren, om te leren van deze gegevens, en om deze lessen te gebruiken om specifieke doelen en taken te verwezenlijken via flexibele aanpassing.
Eenvoudige en terugkerende werkzaamheden door middel van een stuk software sneller, goedkoper, foutlozer en 24/7 uit te voeren. Op die manier blijft er tijd over voor mensen om complexere en meer waardevolle werkzaamheden uit te voeren.
Het verzamelen en analyseren van bedrijfsgegevens en bedrijfsinformatie. Deze grote hoeveelheden data worden omgezet in bruikbare informatie om zo optimaal inzicht te krijgen en eventuele vervolg beslissingen te kunnen maken.
Het organiseren, modelleren, beheersen en analyseren van informatiestromen binnen organisaties. Om bedrijfsprocessen te optimaliseren en klanten beter, sneller en klantvriendelijker te helpen.
De moderne consument verwacht dat hij/zij op ieder moment van de dag, via ieder mogelijk kanaal, in contact kan staan met jouw bedrijf. Het managen van alle contactmomenten via verschillende kanalen van de klant in één helder overzicht. Het gaat hier om contact mét de organisatie en óver de organisatie.
Digitale interfaces zijn tegenwoordig belangrijke contactmomenten geworden, dus is het belangrijk dat deze perfect aansluiten bij de verwachtingen van de klant of gebruiker. Een passend design en het verhogen van de gebruikerservaring helpt zowel jouw klant als medewerker.
Proven track records
Benieuwd naar de mogelijkheden van WorkplaceX binnen jouw bedrijf?